Sejur în doi

large

Dragul meu,

Îți scriu această scrisoare pentru că am rămas fără feluri prin care să-ți spun că te iubesc! Pentru că tu meriți să știi, iar eu merit să-mi descarc sufletul.

Astăzi m-ai surprins din nou. Nu prin faptul că ai gătit și am mâncat cu poftă amândoi, nu prin faptul că m-ai luat în brațe și mi-ai spus că totul va fi bine, atunci când m-am ridicat din pat și am simțit că se învârte pământul cu mine; nici chiar pentru că mi-ai povestit cum ai visat azinoapte că-mi căutai leacuri să mă vindeci, ca să nu mă mai vezi lipsită de vlagă în pat.

M-ai surprins când ai pășit în bucătărie cu chitara în mână și ai început să-mi cânți. Te priveam mesmerizată și simțeam cum ușor, ușor mă întorc câte un pic în trecut. Simțeam cum sunt din nou pe plajă, la mare, cu picioarele goale în nisip, cu ochii închiși, cu vântul în plete și cu glasul tău melodios în urechi.

Nu ne alergam pe malul mării precum îndrăgostiții din filme, nu mă prindeai ca apoi să mă iei în brațe și să ne învârtim sărutându-ne. Nu. Noi ne alergam prin cort. Ne trezeam dimineața devreme, în dogoreala soarelui care nu ne permitea să lenevim prea mult și ne iubeam ciufuliți.

Pe vremea aia mă lăsai să fac singură curat în cort. Acum facem amândoi curățenie în casă. Am crescut!

Pe atunci te certam căci intrai cu picioarele pline de nisip în sacul de dormit. Acum te cert că lași lumina aprinsă de fiecare dată când ieși de la baie. Am schimbat macazul!

Dar astăzi, ascultându-te, mi s-a făcut dor de o escapadă la mare. Doar noi doi. O nebunie de weekend. Știu că abia a început primăvara și că nu e sezonul potrivit. Dar așa suntem noi, fetele: ne apucă nostalgia când vă e lumea mai dragă și atunci lăsăm capul într-o parte și vă privim printre gene, așteptând să ne înțelegeți emoția și dorințele, doar din strălucirea ochilor.

Numai gândește-te! Pe atunci plecam cu două, trei bancnote în portofel și cu sacoșile pline de conserve, șnițele și cașcaval feliat. Nu ne doream nici cazare la hotel, nici distracție la piscină. Orice camping era bun, orice duș cu apă caldă era convenabil. Aveam mai puțini ani iar mofturile erau direct proporționale cu banii pe care îi primeam de la părinți.

26Acum, însă, suntem pe barba noastră. Putem să aruncăm un ochi pe vreo ofertă la un hotel. Ne permitem o cazare la hotel la mare, să adormim în așternuturi curate, pe o saltea moale, confortabilă și să ne trezim când soarele deja este sus pe cer. Să coborâm la restaurant pentru micul dejun și să ne alegem de la bufetul suedez tot ce ne poftește inimioara. Să bem apoi o bere rece pe șezlong, lângă piscină și dacă vremea nu e prea mohorâtă, să ne bălăcim un pic. Bine, eu să mă bălăcesc. Tu să înoți!

Uite, eu m-am documentat puțin și am găsit cazare în Mamaia. Da, știu ce o să zici. Că acolo se duc toți fițoșii, că e mai bine în Vama Veche. Dar nu e chiar așa. Din câte am văzut eu, pițipoancele și-au mutat domiciliul, pe durata sezonului estival, tocmai la noi în Vamă. Or fi auzit că e cool să dansezi pe plajă la Stuff.

Dragul meu, hai să încercăm și un alt soi de escapadă la mare. Să testăm apele mării în altă zonă. Eu îmi amintesc cu drag de mini-vacanța pe care am petrecut-o cu ai mei părinți la mare, pe vremea când învățam să fac fundă la șiret. Ne-am cazat atunci la Hotel Aurora în Mamaia. Era înainte să fie construit parcul acvatic Aqua Magic dar tot erau modalități faine de a-ți petrece timpul. Ne-am plimbat prin satul de vacanță, am admirat stațiunea de la înălțime, urcând în telegondolă; am amintiri minunate din perioada aceea.

Dragul meu, vreau să le retrăiesc cu tine!08

Îți spuneam, la începutul scrisorii, că am rămas fără feluri prin care să-ți spun că te iubesc! Uite, vreau să-ți spun „te iubesc” la răsăritul soarelui, pe plajă, în Mamaia. Să ne sărutăm cu foc și-apoi să mergem în camera noastră, să dăm drumul la o muzică în surdină și să moțăim în pat până ne dispare de pe chip epuizarea.

Aștept cu nerăbdare răspunsul tău,

Porumbița

P.S: neapărat să iei chitara!

Aurora-768x566

Text scris pentru proba 8 a concursului Spring Superblog 2017, probă sponsorizată de Hotel Aurora din Mamaia.

sursa foto: weheartit.com; super-blog.eu

One thought on “Sejur în doi